loading...
دانلود اهنگ جدید|دس موزیک|بهترین سایت موزیک
♦ MISAGH ♦ بازدید : 224 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو

ترانه سرا : شهرام جلیلی ، آهنگساز : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران

ویولن : عرفان پاشا ، گیتار الکتریک : نیما رمضان ، عکس : دلارام غفاری

برای دانلود ب ادامه مطلب برید  ...

 


 
دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download

 

دانلود آهنگ خنده های تو سامان جلیلی

متن آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو

تو باشی با من همه چی خوبه

قلبم از عشقت داره می کوبه

صدای بارون تو گوشم میگه

باید عاشق شد وقتشه دیگه

توی این پیاده رو ام شونه به شونه ی توام

می دونی دوست دارم

آره دیوونه ی توام

لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش

توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش

حرفای من و می شنوی و میگی آره

دلم من طاقت دوریت و نداره

اونی که زندگیش و به پای تو داده

لحظه لحظه یاد نگاه تو افتاده

♫♫♫♫♫♫

خوشبختی یعنی زندگی با تو

بگو کی عاشق تره من یا تو

توی لبخندت معجزه داری

با تو دنیا رو دارم انگاری

توی این پیاده رو ام شونه به شونه ی تو ام

می دونی دوست دارم آره دیوونه تو ام

لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش

توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش

حرفای من و می شنوی و میگی آره

دلم من طاقت دوریت و نداره

اونی که زندگیش و به پای تو داده

لحظه لحظه یاد نگاه تو افتاده


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رســانه دس موزیــک به هیچ ارگــان و گـروهی وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسیقی کشور و ارائه خدمات فرهنگی هنـری به ایرانیان عزیز مشغول فعالیت می باشد. پخش اهنگ های شما با کمترین هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 6,416
  • بازدید سال : 23,457
  • بازدید کلی : 327,217
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for dasmusic.rozblog.com