loading...
دانلود اهنگ جدید|دس موزیک|بهترین سایت موزیک
♦ MISAGH ♦ بازدید : 213 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام شب های انتظار با بالاترین کیفیت
ترانه : مریم اسدی ، ملودی : یاسر محمودی ، تنظیم : فریبرز خاتمی ، بازوکی : بهنام حکیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

پخش آنلاین این مویک

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

 

متن آهنگ جدید کوروش صنعتی نام شب های انتظار :

دلم برای خنده هات تنگ شده دلم واسه لحن صدات تنگ شده
دلم برای اون ستاره هایی که میدرخشن تو چشات تنگ شده
کاش بودی و بهم دروغ میگفتی حتی دلم تنگه واسه دروغات
تو بی وفا بودی ولی من هنوز دوست دارم با همه ی بدی هات
یادت میاد چقدر فریبم دادی اما چه حیف من به تو خوبی کردم
رفتی و من هنوز توی کوچه ها دنبال رد پای تو میگردم

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کوروش صنعتی نام شب های انتظار

 ♫♫♫♫♫♫

یادت میاد شبایی رو که با هم تا خود صبح ستاره میشمردیم
با همدیگه خوش بودیمو تمومه غصه هارو از یادمون میبردیم
کاش بودی و بهم دروغ میگفتی حتی دلم تنگه واسه دروغات
تو بی وفا بودی ولی من هنوز دوست دارم با همه ی بدی هات
حالا دلم تنگه واسه اون شبا
شبای مهتابی و پُر ستاره
سهم من از چشمای روشن تو
انگار فقط شبای انتظاره
حالا دلم تنگه واسه اون شبا
شبای مهتابی و پُر ستاره
سهم من از چشمای روشن تو
انگار فقط شبای انتظاره
دلم برای خنده هات تنگ شده دلم واسه لحن صدات تنگ شده
دلم برای اون ستاره هایی که میدرخشن تو چشات تنگ شده
دلم برای خنده هات تنگ شده دلم واسه لحن صدات تنگ شده
دلم برای اون ستاره هایی که میدرخشن تو چشات تنگ شده

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رســانه دس موزیــک به هیچ ارگــان و گـروهی وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسیقی کشور و ارائه خدمات فرهنگی هنـری به ایرانیان عزیز مشغول فعالیت می باشد. پخش اهنگ های شما با کمترین هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 6,272
  • بازدید سال : 23,313
  • بازدید کلی : 327,073
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for dasmusic.rozblog.com