loading...
دانلود اهنگ جدید|دس موزیک|بهترین سایت موزیک
♦ MISAGH ♦ بازدید : 194 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام بد کردی با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : عرفان سلیمی ، آهنگساز : اشکان خشایی ، تنظیم : بهروز لطفی پور

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

پخش آنلاین این موزیک

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.30 مگابایت

 

متن آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام بد کردی :

دیگه این حلقه رو دست نمیکنم
تا زمانی که دلم عشقو بخواد
تا زمانی که زمانش برسه
عشق واقعی سراغ من بیاد
دیگه حسای رمانتیک نمیخوام
توی آرشیو دلم جا خوش کنه
نمیخوام عشق یا چیزی شبیه ون
دوباره حال منو ناخوش کنم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام بد کردی

♫♫♫♫♫♫

من دیگه عکسای یادگارتو
با خودم مرور نمیکنم بدون
خودمو از خودمو فکر خودم
تورو از تو دور نمیکنم بدون
برو سمت رویای خودت
شب و کابوسو برای من بذار
روزگارم مثل تو وفا نداشت
حالا من میدونمو این روزگار
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رســانه دس موزیــک به هیچ ارگــان و گـروهی وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسیقی کشور و ارائه خدمات فرهنگی هنـری به ایرانیان عزیز مشغول فعالیت می باشد. پخش اهنگ های شما با کمترین هزینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 6,423
  • بازدید سال : 23,464
  • بازدید کلی : 327,224
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for dasmusic.rozblog.com